Legfrissebb képek

Legfrissebb kommentek

• Dóra Jaaaj, csak most láttam ezt a bejegyzést, és de jó...
    2011-05-22 21:12:02 (Panna érkezése)
  • Hamori Agnes Nagyon sok szeretettel gratulalunk! Sok boldogsago...
    2011-04-04 22:05:47 (Panna érkezése)
  • Szusi De jó volt olvasni, átélni vele kicsit újra a sajá...
    2011-04-01 19:59:36 (Panna érkezése)
  • Hegedűs Anna Bazsamanó! Nagyon boldog szülinapot Neked! Alig vá...
    2011-02-02 00:02:42 (Hú, de örülök...)
  • Dóra Nagyon boldog szülinapot Bazsi!!!...
    2011-02-01 20:00:44 (Hú, de örülök...)

Hozzáférés

rss  RSS hírcsatorna
Az RSS hírcsatorna kizárólag a nyilvános blogbejegyzéseket tartalmazza!

Jog: Látogató

BLOG - BEJEGYZÉSEK LISTÁJA

Szűrés: nyaralás Címke szűrés kikapcsolása

Kicsi Manócskám,

Május 29-én elutaztunk Törökországba nyaralni. Nagyon sok jót hallottunk erről az országról és úgy döntöttünk, hogy megnézzük mi is magunknak. Már nagyon vártad az indulás napját. A nyaraláshoz kis fejedben már hozzákapcsoltad a strandolás és fagyizás szavakat, így nem csoda, hogy visszaszámoltuk a napokat az indulásig. A repülő utat és a busz utat egy mukk nélkül csináltad végig (pedig még a kis DVD lejátszót sem vetettük be :-)) és mindezt éjjel. Nagyon büszkék voltunk Rád Apával. Másnap reggel azonnal a teraszunkra mentél és megláttad a medencéket. Azonnal oda szerettél volna menni. Lástzott rajtad, hogy teljesen izgalomba hozott a pancsolási lehetőség. Szép időnk volt és nagyon kellemes szállodában voltunk. Igaz Téged egy percre sem tudtunk leadni, de nekem így is szuper volt, hogy ennyi időt tudtunk együtt eltölteni, anélkül, hogy bárki hívott volna telefonon minket! :-) Nagyokat pancsoltál a medencében és karúszóval egy fél óra alatt biztonságosan megtanultál lebegni és taposni a vizet, így nem is engedted, hogy terelgesselek a vízben, hanem egyedül közlekedtél benne. Bár volt gyerekmedence is, Te inkább a nagymedencében lubickoltál. A vizet annyira megkedvelted, hogy a medence széléről beugráltál és attól sem ijedtél meg, ha a fejed elmerült az ugráskor a vízben. A nyáron még megyünk több helyre is nyaralni (Olaszország, Mórahalom) és szerintem ott még jobban belejössz majd a lubilubiba. A hotelban voltak fotósok is, akiknek előszeretettel pózoltál, így rengeteg képet hoztunk haza (ez ránk máskor nem jellemző :-)). Amit mindenképpen szerettél volna: GÖRÖGDINNYÉT ENNI. Ez a vágyad is teljesült. Minden étkezéskor görögdinnyéztél. :-) Rajtunk kívül egy magyar sem volt a szállodában, így gyerekekkel csak testbeszéddel tudtál kommunikálni, illetve, ha mérges voltál és szeretted volna, ha abbahagyják a spriccelésed azt kiabáltad oda nekik: STOP IT! :-)

Nagyon élvezted a nyaralást, de a 6. napra elkezdted hiányolni Thomast, a gőzmozdonyt. Kérted, hogy menjünk haza érte. Megnyugodtál mikor mondtuk, hogy nemsokára hazamegyünk és otthon fog várni. Legközelebb visszük Thomast magunkkal. :-)

Nagyon várom a következő kiruccanásokat! Hamarosan megyünk le Pancsóékkal és Buciékkal a Balcsira. Az lesz ám a nagy buli, ennyi gyerekkel! :-) Aztán irány Olaszország június 27-én és a július sem lesz unalmas, mert megyünk Laci Nagyupóékkal Lellére, aztán Ági mamáékkal és Buciékkal megyünk Ausztriába és utána Mórahalomra. Augusztusra még nincs programunk, de csinálunk! :-)